#Balogh Levente








Balogh Levente a Home office-ban:
 

Balogh Levente a Home office-ban: "Ha mindenki otthon maradna, nagy baj lenne"

A Szentkirályi-csoport tulajdonosa úgy tartja, hogy "kicsit belterjesek leszünk" ezután, és mindenképp megfontoltabb fogyasztást, valamint sok ipari változást fog generálni a krízis. "Az idegenforgalomnak 2 év kell majd, hogy helyreálljon" - véli a "Cápák között" örökmozgó befektetője - de saját munkavállalóit biztonságban látja, s a PET palackok sorsáról sem osztja a közkeletű nézeteket.

hvg360 hvg360








A Szentkirályi-trükk: eltűnik, hogy megmaradjon
 

A Szentkirályi-trükk: eltűnik, hogy megmaradjon

A körülményekhez képest elég jó megoldást választott a Szentkirályi tulajdonosa, amikor a cégét „becserélte” egy nemzetközi társaság kisebbségi részesedésére. A realitás az, hogy egy nagyon sikeres magyar márka előtt ma leginkább ez az út járható: a tulajdonos legalább részben nyeregben marad, így tagozódik be a nemzetközi cégfelvásárlások láncolatába. Arra borzasztóan kevés esély mutatkozik, hogy valaki innen kiindulva felvásárolja a regionális versenytársait, és ő arassa le a piacot. Ebbe még az egyébként remeklő Szentkirályi sem vágott bele.

Torontáli Zoltán Torontáli Zoltán


A Szentkirályi titka az, hogy nincs titok – interjú Balogh Leventével
 

A Szentkirályi titka az, hogy nincs titok – interjú Balogh Leventével

A Szentkirályi tulajdonosát az egyik legsikeresebb üzletembernek tartják a régióban, „vízkirálynak” is nevezik. Balogh Levente még mindig családi vállalkozásként tekint a cégre, amelynek árbevétele 6 milliárd forint fölé kúszott, éves szinten több mint 200 millió liter ásványvizet forgalmaz, és ezzel piacvezetőnek számít a multinacionális cégekkel is telített hazai piacon. A tulajdonos ügyvezető szerint nincs titok, csak a kitartás, a hitelesség, és a minőség számít.